torek, 26. avgust 2008

SLOVO VELIKEGA ČLOVEKA

Včeraj zjutraj me je pretresla novica o smrti Janeza Drnovška,čeprav sem potiho že nekaj časa slutila,da se bliža njegov konec.A kljub temu,takšna novica vedno zaboli.Zame je bil Janez Drnovšek velik človek,ki mu ne bo enakega.Ne le,da je bil naš predsednik,bil je tudi naš voditelj,državnik,humanist,politik,človek,ki je imel smisel in čut do drugih ljudi,živali in narave,čut za pravičnost,enakopravnost.Med ljudmi je užival zaupanje,v njegovi bližini je bilo vedno mirno,oddajal je nekakšno toplo,pozitivno energijo,na katero je človek težko imun.Kljub temu,so ga nekateri posmehovali,a vglavnem iz razloga nevoščljivosti.Takšni smo pač slovenci,ne privoščimo da je nekdo boljši od nas,zato iščemo njegove šibke točke.Ampak pustimo zdaj to.Janez Drnovšek je bil in ostaja še naprej velik človek,ki mu ne bo enakega!V čast mi je,da sem ga imela možnost v živo spoznati,pa čeprav le za par trenutkov,je v meni pustil pečat,ki ga bom nosila vse svoje življenje in še naprej.
POLEG MIRU MORA BITI ŠE KAJ ,
KAR DAJE NAŠEMU ŽIVLJENJU SMISEL?
RES JE.DOBROTA.DOBROTA?
USTVARJATI MORAMO DOBRO.
TO DAJE NAŠEMU ŽIVLJENJU SMISEL.
TOREJ MIR IN DOBRO?
MIR IN DOBRO.
To so bile zadnje besede,ki jih je napisal na spletni strani Gibanja za pravičnost in razvoj.

Ni komentarjev: